2013-09-12 | 10:33:26
12/9 2013

glömde bort att skriva igår, det blev tvättat iallafall & efter det så blev det tydigen en powernap på 4 timmar?!
vad hände där? strax efter jag vaknat kom julia hem från skolan, hon lekte en stund med grannen sen var det dags för läxa. hon är grym på matte, stolt! 
efter middag och grejer så åkte jag hem till dijana, drack kaffe, snacka skit och spela kort med hennes familj & jag vann :D de ni. haha.
 
i morse halv 8 när jag lämnat julia vid bussen så tog jag min pw, i typ ös regn! blev en 50 min, med lite pw och lite jogging. :) hem och gjorde lite frukost i form av omellett  med skinka & tomat. super gott!
 
nu har jag precis kommit hem efter en runda i affären, handlat lite till middagen ikväll :) snart är det dags för dusch sen ska jag bege mig till jobb för ett kvällspass. :) 
 
puss!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: