2012-09-22 | 23:22:44
JOBB!

Hej hej :)
 
Sitter just nu på jobb, började 21 :) och går av 07. jobbade igår natt också. CASH IS KING! :D
 
Julia har hunnit fylla hela 8 år, tiden går så sinnessjukt snabbt. Hon fyllde år på en söndag, så på fredagen drog vi till Halmstad allihop + mamma & pappa. Vi hade hyrt stuga på First Camp Tylösand. Vilken camping! kommer lätt åka dit fler gånger. Blev en liten mini kräftskiva för oss den kvällen, mysigt. På lördagen åkte vi till Halmstad äventyrsland, helt okej ställe, men jag var ändå besviken. Kändes som dom plockat ner halva stället, dom stängde för säsongen på söndagen. Så vi får ge det en ny chans nästa sommar ;) Efter att vi varit där ett tag åkte vi in till stan & käka på resturang, super god mat! & innan vi tog oss tillbaka till stugan så fick jag med mig en vinter jacka hem. jag älskar den. :) På söndagen var det julias dag, sång & en massa paket. Hon var mer än nöjd. En ny cykel (som hon då redan fått på fredagen), en mobil, one piece & sen tryter minnet för nu kommer jag inte på mer :p. Jag, Julia & André gick och spela minigolf medans mamma och pappa städa stugan ;) haha!
Sen skulle vi till badhuset i Halmstad, men vi fick hoppa det :( så vi ska dit nu snart istället. Käka pizza på vägen hem, för det var vad julia ville äta på sin dag. Vi var hemma på eftermiddagen, julia kröp ner och kolla film & var nöjd med hela helgen! :)
 
Sen har det väl inte hänt så mycket mer, det har varit massa jobb för mig och andré & julia har gått i skolan.
Så livet rullar på.
 
åhjo, vi har köpt en ny soffa, den är fin den :) och ett matsals bord med 6 stolar, stolarna ska bara kläs om :)
ska bara komma på vad jag vill ha för ny färg på stolarna.
 
nej, nu kallar jobbet! får se när det uppdateras nästa gång ;)
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: