2012-12-28 | 10:22:45
28 december, 2012

Skrev precis ett inlägg men texten försvann & det var bara bilderna kvar. Irriterande.

I vilket fall som helst så var jag ledig igår, så vi tog oss upp till väla så Julia kunde göra sin nalle på build à bear, som hon fick i julklapp & andre köpte skor. Men fy vilken kö det var på nalle verkstaden, ett under jag överlevde. ;)
När vi kom hem så började jag och Julia baka citron cupcakes, ingen favorit men dom gick att äta ;) vid halv 5 drog mannen mot jobb så jag och Julia myste ner oss i soffan och kollade mästerkatten i stövlar och åt lite gotte. :) mysigt <3 sen kollade vi min stora dag- gala, och bara hade det bra i soffan. Julia somnade i soffan runt 10 tiden & jag fortsatte kolla på Göta kanal 3 som gick på TVn, efter det blev det Natti Natti för mig med :)

Nu är vi pigga och vakna igen, Julia kollar film & jag ska fixa någon frukost. Sen är det jobb för mig halv 2. :) sen är jag ledig helgen, sköönt! :D

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: