2013-04-17 | 08:18:25
17/4- 13

funderar på att sätta lösenord på bloggen, vet att det finns folk som läser bara för att snoka och läsa om folks olycka. (när jag väl skriver) och känns lite som om det inte är det som är meningen. men det är ju så folk fungerar ;) 
hade varit roligt om någon någongång kommenterade också ;) 
men vi får se hur det blir. 
 
annars så rullar livet på, händer inte så mycket.. :p men börjar komma upp på banan igen, så det är väl bra?!
äckligt gött med härligt väder nu också måste jag säga. Får inhandla lite nya vår ytterkläder till julia osv, hon växer ju så det knakar. så det får vi göra nu i dagarna :) ja och till mig med så klart ;) haha. 
 
idag står inte mycket på schemat, tvätt 10-14 sen är det riddax för julia ikväll också.. :D så vi får se vad dagen annars har att erbjuda, måste slå en pling till jobb iaf :) ska jag nog göra nu direkt annars glömmer jag det igen. 
 
så vi hörs när vi hörs. :) 
Kommentarer
Postat av: Jessica

Får väl erkänna att jag är här inne och läser ibland! ;) sämst på att kommentera dock, blir så lat när man sitter med mobilen. :P läser för att jag är nyfiken men snokar inte. :)

Svar: vad kul :) ja den uppdateras ju inte så ofta, men känns som om man gör samma saker varje dag liksom & det är ju inte så roligt att läsa om ;) haha. roligt att veta en som läser iaf. :)
mia



PUBLICERAT: 2013-04-17, 11:21:19 | URL: http://www.fliiingan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: