2013-04-29 | 19:48:29
29/4- 13

GOD KVÄLL! :)
 
sitter här i soffan i min ensamhet, julia har precis gått in och lagt sig & andré är på jobb.
skönt med lite egen tid ibland, även om det är ganska tradigt. ;) 
 
jaha, vad har hänt sen sist jag skrev då?! 
jag och julia åkte till väla och shoppade, hon fick en del nytt, vind & vattentät jacka och byxor till det. snyggare än regnkläder :) och sen en ny skinnjacka & ett par stölar & ett par as snygga gympa dojjor :) hon var nöjd iaf. kläder behöver hon också nytt, så det ska med införskaffas :) 
 
jag och hjärtat har varit i klippan också ju, haha! äventyr. vilka folk det finns måste jag säga. men vi käka god lunch buffé och hade det mys, och sen gjorde vi vårat ärende...
 
julia åkte till farmor i fredags och nannade där i helgen, jag, andré, linda & jim stack hem till andy och grillade och drack lite, andy hade fyllt år :) mycket trevligt! i lördags tog vi bara det lugnt, linda kom hit på eftermiddagen och drack kaffe & snacka skit i ett par timmar. sen blev det pizza för mig och hjärtat och sen bädda vi ner oss och såg mama ;) 
söndagen var seg precis som den brukar, andre skulle jobba ett par timmar och jag underhöll mig med städ och disk, sen tog jag mig och hämta julia. sen var det kaos när vi kom hem men den historien kan vi ta en annan dag ;) haha. men tack till jim & linda säger jag iallafall. :)
 
nej, nu ska jag jaga min pappa! <3
 
 
SAKNAR DIG MAMSI! <3
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: