2012-09-23 | 22:20:31
Söndag kväll,

Ligger just nu i soffan med en filt och myser. :) har kollat x factor & nu är det Beck. Alltså en helt okej söndag kväll.

Hjärtat väckte mig halv 12 idag, snacka om att vara sjukt trött efter att få ha sovit 4 och en halv timme -.- men det var ju snällt så sätt för att då kanske jag kan somna i helt okej tid ikväll. :) men just nu känner jag mig ganska pigg.. Julia kom hem från mamma vid 3 tiden & sen kom Jim och Matilda. Så jag har kunnat hålla mig vaken iallafall. ;) Julia är lite sådär halv krasslig, hade haft ont i halsen och ena örat igår + att hon då är förkyld, men ingenting under dagen idag, sen började hon känna av det igen ikväll. Hon somna rätt tidigt idag också, så vi får se hur hon mår imorgon bitti och om det blir någon skola :)

Nej nu börjar Beck igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: