2013-04-18 | 10:42:34
18/4-13

vilket skönt väder det var igår, jag älskar det! :)
pappa hämtade julia på skolan vid 14 tiden, sen kom dom hit, vi satt och snackade ett tag sen körde vi bort till pålsjö kiosken så julia & pappa kunde handla glass, sen styrde vi bilen ner till fria bad och bara mös :) 
efter körde julia & pappa mig och andré hem :) vad pappa och julia gjorde sen efter har jag ingen aning om, ridningen börja ju inte förrän 17.20 men misstänker dom tog en runda på familia. ;) 
jag och hjärtat tog en snabb kopp kaffe sen fick jag den dumma idén att gå från oss till plantan och hälsa på hans föräldrar, sagt och gjort :) det var en lång och mysig promenad och dom blev överraskade. :D
satt där och flabbade ett par timmar sen traskade vi hem igen. haha. gick verkligen stan runt igår. 
Vi åt när vi kom hem och sen startade vi nog väldens sämsta film, haha! minns inte ens vad den hette, men se inte den ;) 
Julia följde med pappa hem efter ridningen och sov där, hon behövde väl lite morfar tid :) 
 
Idag händer inte så mycket, ska väl försöka städa lite och sen får vi väl se om jobb ringer. min telefon är helt knepig, fick sms i morse att dom ringt men det har inte ringt i telefonen. :/ men när jag såg det var det ju försent. 
men det ska vara jag och min otur till det. 
 
dags att ta tag i livet/dagen.
 
puss och kram skumbanan. :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: