2013-09-10 | 21:39:20
10/9 2013

då var dag 6/6 jobbad :) ledig imorgon. dock tvätt på schemat imorgon, kl 07.00!!?? vem kunde vara så dum och sätta den tiden? ;) haha. måste ha satt fel tid -.- 
aja, kläderna blir rena iallafall :D 
 
efter jobb blev det som sagt en pw i pålsjö skog såklart, efter en runda där inne så fortsatte vi mot julias skola och plocka upp henne. när vi väl kom hem, så slockna jag på 2 röda.. nog trött! 
ikväll har jag haft kvalitets tid med cindy, härligt. jim har också varit här en stund. blev en liten mini runda med cindy också, sen följde jag henne till bussen. får snart göras om. :) <3 
 
nu får det bli en film och snart nanna, bara för att jag är ledig så innebär inte det att man slipper gå upp tidigt, nä smulis ska ju faktiskt också till skolan, och tvätt kl 07. idiot jag blir på mig själv ibland.
 
ha en bra kväll. 
 
puss & kram
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: