2012-12-20 | 09:58:24
Hoho :)

Har inte glömt bort bloggen, vet bara aldrig vad jag ska skriva, känns sådär att skriva "idag har jag jobbat osv" i varje inlägg, (blir lite enformigt) för det är just vad det är nu, en massa massa jobb :) men vad gör det? Cash is king! :D

Imorgon går Julia på jullov, härligt! Och imorgon ska även jag, mamma & André till Ullared. GÖTT! Och snart är det julafton, det har gått sjukt fort. Vi ska även ha julen hemma, mysigt & skönt :)
Är också ledig nu fram till den 07.00 den 25:e, men det anser jag att jag förtjänar ;) haha. Känns som om jag bott på jobb denna månaden, vilket jag nästan har, har inte varit många lediga dagar. ;)

Nej, nu kallar tvätten och sen är det städning på det, i eftermiddag åker vi till m&p :)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: